Thema: Communicatie, telefoontechnieken

 

Titel:    “im-PACT© Calling”                                                                           

 

 

Omschrijving:

Jij bent het geluid van jezelf. Je stem en de vragen die je stelt zijn bepalend voor het verdere vervolg van een gesprek aan de telefoon. De voorbereiding van een geslaagd telefoongesprek zijn net zo belangrijk als het gesprek zelf. Bepalen wat je doel is van een telefoongesprek, welke vragen daarbij horen en het actief luisteren naar de antwoorden maken of je directe verbinding maakt met de ander. Het is de eerste indruk die de doorslag kan geven naar een uitnodiging voor een gesprek, het voorzetje naar het doel wat jij wil bereiken.

Reacties na de training:

·        Ik heb geleerd dat ik door de juiste vragen te stellen de beller

·        En daarmee eerder de juiste persoon te spreken heb gekregen.

·        Door deze training durf ik eerder te telefoon te pakken en te gaan bellen met een bedrijf waar ik zou willen werken.

Inhoud:

In deze training gaan we specifiek in op het gebruik van je stem en de juiste voorbereiding en vragen om zo efficiënt en effectief je doel te bereiken.

Het doorpakken en meedenken in de breedste zin van het woord waarbij jij de regie hebt over het gesprek en je een “Best first impression” maakt.

 

Resultaten:

·        Je hebt inzicht gekregen in het juiste gebruik van je stem.

·        Je kan de juiste vragen stellen om je doel efficiënt en effectief te behalen.

·        Je door de juiste voorbereidingen te treffen ieder doel kan bereiken wat je stelt.

 

Tijdsduur: 4 uur

 

Aantal deelnemers: Maximaal 8 deelnemers – grotere groep in overleg

Trainer: Eugenie Obers

 

Prijs:   €129 excl. btw per persoon

Overige info:

 

 “Door deze training ben ik mij meer bewust dat ik door de juiste vragen te stellen, ik meer resultaat uit een gesprek kan halen”