Thema: Sales & Verkoop |
Titel: “Telefonische verkoop en service” |
Omschrijving: Tijdens deze training leer je de structuur van een geslaagd telefoongesprek. Je leert de verschillende telefoontechnieken die er zorg voor dragen dat je telefoongesprekken efficiënt en effectief verlopen. Je haalt uit iedere telefonisch contact het maximale resultaat. |
Inhoud: In deze training krijg je inzicht in telefooncommunicatie zowel door je taalgebruik als je stemgebruik. De structuur tijdens het voeren van een telefoongesprek nemen we stap voor stap door en oefenen we tijdens de opdrachten. Het onderdeel mondelinge communicatie, zonder beeld, oefenen we uitvoerig. Zakelijk telefoonetiquette als leidraad voor een zakelijke uitstraling van het bedrijf maken dat het een training is die ook een cultuurverandering met zich mee brengt. |
Resultaten na het volgen van de training • Heb je inzicht in de verschillende vormen van telefooncommunicatie • Leer je de structuur van een zakelijk correct telefoongesprek • Leer je de structuur van een efficiënt en effectief telefoongesprek in te zetten om een maximaal resultaat uit ieder gesprek te behalen • Heb je geoefend in het toepassen van telefoontechnieken op zowel sales als service afdelingen |
Tijdsduur: 1 dag |
Aantal deelnemers: max 6 deelnemers |
Trainer: |
Prijs: € 249 per persoon |
Certificaat: Na afloop van deze training ontvang je het certificaat van deelname per email en hard copy.
Overige info: *Deze training heeft een On The Job Training als opvolging, na 4 weken.
|
“Het viel de klanten direct op dat we een training gevolgd hadden, ze vonden de gesprekken vele malen professioneler”
“Door deze training ben ik mij meer bewust dat een de juiste vragen te stellen ik de meer resultaat uit een gesprek kan halen”