Thema: Verkoop, Accountmanagement |
Titel: “ Accountmanagement, acquisitie en sales ” |
Omschrijving: De training Accountmanagement leert je volgens de PACT methode © in 4 modules, koude leads om te zetten naar waardevolle klantgesprekken met als doel een warme, vaste klant relatie op te bouwen. |
|
Tijdens deze training ga je volgens de PACT methode© in 4 modules van koude acquisitie gesprekken naar een warme, vaste klant relatie. · Passie module: Gebruik maken van eigen netwerk en bestaande ambassadeurs om nieuwe klanten te verkrijgen · Actie module: Met een smart doel gestructureerd gesprekken plannen en voeren, actieplan · Connectie: Telefoontechnieken die de connectie oprecht maken waardoor klanten graag met je in gesprek zijn. · Toewijding: Ook als je de klant niet ziet of spreekt ben je verbonden met hem. De extra’s die de relatie waardevol maken waardoor hij voor jou en je dienst of product kiest. |
Resultaten na het volgen van de training: · Je hebt inzicht in het verkrijgen van waardevolle leads · Heb je kennis opgedaan het smart plannen van je agenda en daar bijhorende akties · Kan je telefoontechnieken praktisch toepassen in ieder gesprek waardoor je gesprekken efficiënter en met meer resultaat verlopen · Het creëren van vaste klanten, ambassadeurs wat doorlopende prettige sales-gesprekken opleveren
|
Tijdsduur: 4 dagen |
Aantal deelnemers: Maximaal 8 deelnemers – grotere groep in overleg. |
Trainer: |
Prijs: €249 per persoon |
Certificaat: Na afloop van deze training ontvang je het certificaat van deelname per email en hard copy.
Overige info: *deze training is ook online te volgen *Inclusief is opvolging door coachen on the job na 4 weken
|
“Door een helder stappenplan heb ik nu concreet beeld, welke acties en op welke manier ik mijn klantgesprekken vorm kan geven”
“Ik kan wat ik leerde ook toepassen in andere (werk) situaties, mijn beeld van de verschillende stijlen maken dat ik de klant beter begrijp en hij mij ook”