Selecteer een pagina

Thema: Communicatie

Titel:  “Het geluid van de organisatie” ,    Telefoontechnieken Receptie                                                                        

Omschrijving:

Als receptioniste ben je het gezicht en het geluid van de organisatie. Je stem en de vragen die je stelt zijn bepalend voor het “welkom voelen” van de beller. Het correct aannemen en ook het doorverbinden naar de juiste persoon zijn vast onderdeel va je werk. De beller/ klant naar de juiste persoon doorverbinden, berichten aannemen en de juiste prioriteit kunnen geven aan vragen maken je werk afwisselend en soms lastig. 

 

Inhoud:

In deze training gaan we specifiek in op het gebruik van je stem in de je functie als receptioniste, aan de telefoon. De juiste vragen stellen aan de beller om hem zo efficiënt mogelijk te helpen of door te verbinden naar de juiste persoon.

Het doorpakken en meedenken in de breedste zin van het woord waarbij je de mogelijkheden van de organisatie toepast op vragen die er zijn. 

Resultaten:

  • Je hebt inzicht gekregen in het juiste gebruik van je stem.
  • Je kunt de juiste vragen stellen om de beller/ klant efficiënt te helpen.
  • Je kunt eventuele klachten gemakkelijker opvangen en ombuigen naar oplossingen. 

Tijdsduur: 4 uur 

Aantal deelnemers: Maximaal 8 deelnemers – grotere groep in overleg

Trainer: 

 

Prijs: € 129  per persoon excl.btw 

Certificaat: Na afloop van deze training ontvang je het certificaat van deelname per email en hard copy.

Overige info: 

* Deze training is ook online te volgen

 

“Ik heb geleerd dat ik door de juiste vragen te stellen de beller/ klant efficiënter kan helpen.”