Thema: Communicatie |
Titel: Receptie en Front office |
Omschrijving: Als receptionist(e) ben je het gezicht en het geluid van de organisatie. Je bent het visitekaartje bij binnenkomst en de spin in het web van vele taken die je doet. Vragen van collega’s en ook mensen van buitenaf, leveranciers en collega’s maken je dag afwisselend maar soms ook lastig. Iedereen de volledige aandacht geven, maakt dat je keuzes moet maken. Je bewust zijn van je uitstraling en de juiste vragen en prioriteiten stellen zijn onderdeel van deze training. |
|
Inhoud: De training omvat de basistechnieken van een receptioniste in houding en gedrag. Als eerste aanspreekpunt van de locatie is de receptioniste ook de bruggenbouwer tussen verschillende afdelingen en diensten die er in huis zijn. Het doorpakken en meedenken in de breedste zin van het woord, waarbij je de mogelijkheden van de organisatie toepast op vragen die er zijn.
|
Resultaten na het volgen van de training:
|
Tijdsduur: 1/2 dag, 4 uur |
Aantal deelnemers: Maximaal 8 deelnemers – grotere groep in overleg |
Certificaat: Na afloop van deze training ontvang je het certificaat van deelname per email en hard copy. |
Prijs: €129 per persoon excl.btw |
Overige info: |
Reacties na de training:
“Ik heb geleerd dat ik door mijn houding en uitstraling zelf invloed kan hebben op verschillende situaties.”
“Het heeft mijn werk aan de receptie gemakkelijker gemaakt.”
“Ik kan de diensten die wij in huis hebben nog beter aanbieden aan de klant/ gast. Daarmee verleen ik nog meer service.”